با کیفیت ترین خودروهای ایالات متحده طبق بررسی‌های J.D.power

طبق بررسی‌های اولیه‌ی مؤسسه‌ی مطرح JDPower، خودروسازان کره‌ای باکیفیت‌ترین محصولات ایالات متحده را عرضه می‌کنند.
مؤسسه‌ی JDPower‌ یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های بررسی کیفیت برند‌های خودرویی است. این مؤسسه‌ به‌طور سالیانه اقدام به بررسی میزان خرابی خودروها می‌کند. به گزارش زومیت،جی‌دی‌پاور در سال ۲۰۱۷ و طبق نتایج بررسی‌های اولیه‌ی خود به نتایج جالبی در این رابطه دست یافته است. در این بررسی میزان خرابی ۱۰۰ خودرو از هر برند طی ۹۰ روز ابتدایی عملکرد آن جمع‌آوری شده است. در مقایسه با سال گذشته، این آمار بهبود قابل توجه ۸ درصدی تجربه کرده است. همچنین ۲۷ برند خودرویی از ۳۳ نمونه‌ی موجود در آمریکای شمالی، بهبود کیفیت محصولات خود را تجربه کرده‌اند.
دیو ساگرنت، قائم مقام جی‌دی‌پاور، در این رابطه گفت:
شرکت‌های خودروسازی به بازخورد کاربران واکنش نشان داده‌اند و محصولات باکیفیتی تولید کرده‌اند. صنعت خودروسازی پیشرفت قابل توجهی در این بخش را تجربه کرده است.
تحقیقات جی‌دی‌پاور نتایج جالب توجهی به دنبال داشتند
بخش سیستم‌های چندرسانه‌ای و اطلاعاتی همچنان به‌عنوان مشکل‌دارترین بخش خودروها شناخته شده است. در سال گذشته از هر ۱۰۰ خودروی جدید، ۲۲.۸ ایراد در سیستم‌های مذکور گزارش شده است.
تنها بخشی از سیستم‌های خودرو که در سال جدید با افزایش آمار خرابی مواجه شده است، سیستم‌های کنترلی اعم از کروز کنترل، سیستم هشدار خروج از خطوط، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم جلوگیری از تصادف بوده است. با توجه به این‌که سامانه‌های مذکور بخش تأثیرگذاری از سیستم‌های رانندگی خودران را تشکیل می‌دهند، می‌تواند زنگ خبری برای این دسته از خودر‌وها باشند.
خودروساز‌های آمریکایی در بخش کیفیت برای دومین سال پیاپی بهبود را تجربه کرده‌اند.
برترین برند‌ها از لحاظ کیفیت
کیا موفق به ثبت کمترین آمار خرابی برای دومین سال پیاپی شده است. جنسیس، برند لوکس هیوندای جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و پس از آن، پورشه و فورد در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. مینی نیز بیشترین بهبود را در رده‌ی کیفیت محصولات خود تجربه کرده است. محصولات این برند در سال ۲۰۱۷ در هر ۱۰۰ خودرو ۳۳ عیب کمتر نسبت به سال ۲۰۱۶ داشتند. رَم، آکورا، ولوو و فورد پس از مینی بیشترین ارتقاء کیفیت را به همراه داشتند.
برترین برند‌های هر رده‌
برترین شرکت‌های خودروسازی مادر که محصولات آن‌ها در رده‌ی خود باکیفیت‌ترین گزینه‌ی موجود شده‌‌اند، به ترتیب عبارتند از هیوندای-کیا، جنرال موتورز و بی‌ام‌و.
محصولاتی از هیوندای که در رده‌ی خود کم‌عیب‌ترین گزینه‌های موجود لقب گرفتند، عبارتند از کیا کادنزا، کیا سراتو، کیا نیرو، کیا سورنتو و کیا سول.
شورولت سونیک، شورولت سیلورادو، شورولت سیلورادو اچ‌دی و جی‌ام‌سی ترین، خودروهایی از خانواده‌های جنرال موتورز هستند که در رده‌ی خود کمترین میزان از نقص را داشتند.
محصولات بی‌ام‌و که در زمان این بررسی کم‌عیب‌ترین گزینه‌های موجود در رده‌ی خود بودند، عبارتند از سری ۲، سری ۴، ایکس ۶ و مینی کوپر.
سایر خودروهای برتر در کلاس‌های مختلف را کرایسلر پسیفیکا، فورد اکسپدیشن، فورد موستانگ، اینفینیتی QX80، لکسوس GS، مرسدس بنز GLA، نیسان فرانتیر، پورشه ماکان و تویوتا کمری تشکیل می‌دهند.
برترین سایت‌های تولید خودرو
سایت کیوشو ۲ متعلق به تویوتا موتورز، با تولید خودروهای لکسوس EX و لکسوس RX به‌عنوان باکیفیت‌ترین کارخانه‌ی خودروسازی انتخاب شد. سایت وین متعلق به شرکت‌های جنرال موتورز و فورد با تولید خودروهای شورولت سیلورادو و جی‌ام‌سی سیرا بهترین کارخانه‌ی خودروسازی در آمریکای شمالی لقب گرفت. سایت تولیدی لایزپیگ متعلق به پورشه با تولید خودروهای پورشه کاین و ماکان باکیفیت‌ترین کارخانه‌ی خودروسازی اروپا نام گرفت.

منبع : asbe-bokhar.com

[wp_ulike]