دریافت جایزه عملکرد و کارایی APEAL

کیاموتورز سه جایزه عملکرد، کارایی و طراحی  (APEAL)را از موسسه امریکایی J.D. Power برای خودروهای نیرو، سول و کادنزا در سگمنت های مرتبط با هر مدل دریافت نمود.

کیا تنها برند غیر لوکسی است که توانسته تمامی این جوایز را در بخش های مختلفی چون سگمنت خودروهای SUV سایز کوچک  (Niro)، بخش خودروهای چند منظوره جمع و جور  (Soul) و در سگمنت خودروهای سایز بزرگ  (Cadenza)، از آن خود کند. انتشار خبر این موفقیت با فاصله اندکی از کسب بالاترین رتبه صنعت در بررسی کیفیت اولیه  (IQS) موسسه J.D Power برای دومین سال پیاپی صورت گرفته است و مدل هایی که موفق به کسب جایزه APEAL شده اند، همان مدل هایی هستند که جایزه IQS را نیز کسب نموده اند.

اورث هدریک، قائم مقام بخش برنامه ریزی محصولات کیا در آمریکا گفت: “مشتریان همیشه خودرویی را می خواهند که به آن ببالند و با توجه به اینکه کیا سه جایزه جی دی پاور  (APEL) را بدست آورده می تواند بهترین انتخاب باشد و مهر تاییدی است بر اولویت داشتن مشتریان برای ما.” وی در ادامه افزود: “خریداران امروزه گزینه های بیشتری از همیشه دارند و به دنبال وسیله نقلیه ای هستند که ترکیبی عالی از طراحی، تکنولوژی، ایمنی، بهره وری و مزایای زیادی باشند. نیرو، سول و کادنزا نمونه های برجسته ای از این ویژگی های مهم هستند و هر روزه افراد زیادی در سراسر دنیا مدل های متنوع و در کلاس جهانی کیا را کشف می کنند.” در این رقابت، عملکرد خودروی جدید کراس اوور نیرو به طور قابل ملاحظه ایی ۵۱ امتیاز بالاتر از میانگین این سگمنت خودرویی بود. همچنین خودروی کادنزا در سگمنت خودروهای سدان فول سایز با امتیاز شگفت انگیر ۲۱ از میزان میانگین گروه خودرویی بالاتر بود. خودروی سول، خودروی محبوب و پرکاربرد از دید کاربران کیا، پنجمین جایزه APEAL خود را کسب کرد. این جایزه در سال های ۲۰۱۲و۲۰۱۳و۲۰۱۴و۲۰۱۶و ۲۰۱۷ به این خودرو تعلق گرفت و از این حیث بیشترین تعداد جایزه APEAL را در بین سبد محصولات کیا به خود اختصاص داده است. همچنین این خودرو تنها خودرو در گروه خودروهای چندمنظوره کوچک بوده است که امتیاز های کسب شده آن از میانگین کلاس خودرویی خود بالاتر است. مطالعه بررسی جی دی پاور بر اساس رضایت کلی صاحبان خودروهای جدید در طول ۹۰ روز نخست مالکیت آن ها مورد سنجش قرار گرفته است.

نتایج به ۱۰ دسته تقسیم می شود: نمای خارجی، نمای داخلی، فضای سرنشین، سیستم صوتی، صندلی ها، گرمایش و تهویه، پویایی رانندگی، سیستم انتقال قدرت، میدان دید و مصرف سوخت است.

[wp_ulike]