حضور فراتر از انتظار کیا موتورز در نمایشگاه ۲۰۱۷ SEMA

کیا موتورز در نمایشگاه SEMA ، که نمایشگاه تجهیزات خاص خودرویی است و در شهر لاس وگاس در مرکز ارتباطات رسانه ای در ماه نوامبر برگزار شده بود دوباره شرکت کرد و در این نمایشگاه کیا دو خودرو کیا استینگر و سدان فول سایز کادنزا را معرفی نمود. نمایشگاه SEMA بیشتر بر روی معرفی خودروهای تقویت شده و تیونینگ شده در بخش موتور و در بخش بدنه، فعالیت می کند. کیا با شرکت در این نمایشگاه این دو خودرو را با تجهیزات و قابلیت های جدید برای مردم آمریکا ارائه کرده بود. تجربه دریفتینگ با خودرو استینگر کیا موتورز در نمایشگاه SEMA در کنار نمایش خودروهای جدید، امکان تست خودرو استینگر به صورت تست دریفت برای بازدید کنندگان نمایشگاه فراهم کرده بود تا بازدید کنندگان با قابلیت های دریفتینگ و هندلینگ این خودرو بیشتر آشنا شوند.

کیا موتورز در پارکینگی که اطراف این منطقه وجود داشت، محیطی مناسب برای دریفت ایجاد کرده بود تا بازدید کنندگان با همراهی راننده فرمول دریفت بتوانند لذت رانندگی و دریفتینگ را با سرعت ۸۰ کیلومتر در سر پیچ ها داشته باشند، همچنین در این پیست امکان آزمون صفر تا ۹۶ کیلومتر و توقف دوباره برای بازدید کنندگان فراهم بود تا بتوانند قدرت بالای ترمزهای برمبویی که در این خودرو استفاده شده بود را حس کنند.

خودرو کیا استینگر مخصوص GT با بدنه عریض تر، با الهام از خودروهای GT دهه ۷۰ است، این خودرو برای مشتریان بازار آمریکا مجهز به کیت بدنه عریض تر به رنگ زیبای آبی متالیک نمایش داده شده بود، این خودرو در بخش تعلیق و سیستم چرخ ها و تایرها دچار تغییرات عمده ای شد.
در کنار اینها وجود چهار لوله اگزوز در انتهای خودرو و تولید صدای زیبا به بازدیدکنندگان القاء می کرد که این خودرو یک خودرو معمولی نیست. همچنین در داخل این خودرو استفاده از چرم آلکانتارا برای غربیلک فرمان و استفاده از پنل های مشکی براق برای کنسول جلو و استفاده از تودوزی های آبی بر روی صندلی ها و دسته دنده، باعث ایجاد یک فضای داخلی بسیار هیجان انگیز در این خودرو شده است.

 

کیا استینگر GT فدراسیون
شرکت کیا موتورز در نمایشگاه SEMA از خودرو استینگر GT فدراسیون رونمایی کرد، که به صورت بسیار زیبایی از قطعات اصلاح شده از بهترین تامین کنندگان قطعات پس از فروش استفاده کرد تا روح تازه ای را برای این خودرو ایجاد کند، در طراحی نمای خارجی این خودرو به وسیله کیت آمریکایی مخصوص طراحی شده، شامل اسپویلر عقب، دیفیوزر عقب، طراحی مجدد دریچه های تهویه روی کاپوت در کنار رنگ نارنجی مختص این خودرو که باعث ایجاد یک حالت جذاب و منحصر به فرد در نمای بیرونی این خودرو شده بود

استفاده از فیلترهای هوای ورودی K&A که هوای ورودی به موتور را خنک کند و همچنین استفاده از لوله های اگزوز ساخت شرکت بورلا باعث شد که میزان حجم هوادهی خودرو استینگر به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و این امر خودش باعث افزایش ۱۵ اسب بخاری موتور ۶ سیلندر ۳.۳ توئین توربو این خودرو شد.
همچنین این خودرو، مجهز به فنرهای ایباخ و آنتی رل بارها ضخیم تر و کاهش ارتفاع با هدف افزایش قابلیت های رانندگی است و این عوامل باعث شده که چهره این خودرو بسیار خشن تر و عصبانی تر از قبل به نظر آید. همچنین تایرهای این خودرو به تایرهای اسپورت فالکن مجهز شده اند.
خودرو کادنزا مخصوص آبسیدین
دومین خودرویی که کیا موتورز در این نمایشگاه معرفی کرده بود، خودرو کادنزا آبسیدین بود، که این شاهکار طراحی با استفاده از قطعات مس در داخل و خارج خودرو طراحی آن تقویت شده بود، این خودرو به صورت اختصاصی با رنگ مشکی متالیک و پنجره های آن با رنگ سرامیک فوق العاده تیره پوشانده شده بود، به بازار عرضه شد. همچنین خودرو کادنزا از ارتفاع پایین سیستم تعلیق، فنرهای سفت تر و رینگ های مشکی با تریبل های مس برخوردار است. نمایشگاه خودرو ۲۰۱۷ SEMA یکی از جاهایی است که کیا موتورز می تواند با زیبایی هر چه تمام تر جاه طلبی و خاص خودش را برای نمایش ترکیبی از قابلیت های عملکردی و استایل خود نشان دهد و همچنین مراجعه کنندگان به این نمایشگاه می توانند شانس بسیار بالایی برای رانندگی با خودرو کیا استینگر داشته باشند.

[wp_ulike]