سیستم هشدار جلوگیری از برخورد کیاموتورز چگونه کار می کند؟

بسیاری از اتومبیل های امروزی با سیستم هایی که در آنها تعبیه شده است می توانند به جلوگیری از وقوع خطرات بالقوه و یا کاهش آسیب های ناشی از تصادفات کمک کنند. برای مثال خودروهای کیا موتورز به مجموعه ای از فن آوری ها از جمله سیستم هشدار جلوگیری از برخورد با خودروهای پیش رو مجهز شده اند که به امنیت راننده، سرنشینان و افراد پیاده کمک می کند.

تکنولوژی سیستم جلوگیری از برخورد کیا موتورز
سیستم هشدار جلوگیری از برخورد کیا موتورز از یک دوربین برای نظارت بر فاصله ی بین شما و خودرو یا شی مقابل شما استفاده می کند. اگر سیستم حس کند که این فاصله از محدوده تعریف شده کمتر است، برای کاهش سرعت و افزایش فاصله به شما هم بصورت صوتی و هم به صورت بصری هشدار می دهد. اگر شما به هشدار توجهی نکنید، سیستم مستقل ترمز اضطراری با به کار گیری ترمز خودرو مستقیما وارد عمل می شود.

کدامیک از خودروهای ۲۰۱۷ کیاموتورز از این سیستم استفاده می کنند؟
سیستم هشدار جلوگیری از برخورد به همراه ویژگی های متعدد دیگر که برای کمک به رانندگان در نظر گرفته شده اند، در بسیاری از مدل های خودروهای ۲۰۱۷ کیا بکار گرفته شده اند. از جمله این خودروها می توان به اپتیما (هیبرید و پلاگین هیبرید)، کادنزا، سول، نایرو، سورنتو، سدونا و فورته اشاره کرد. انتظار می رود که بقیه خودروهای خط تولید کیا موتورز نیز در چند سال آینده به سیستم های امنیتی پیشرفته مجهز شوند.

[wp_ulike]