کیا تلوراید در نمایشگاه SEMA

۱

کمپانی کیا ۴ مدل از خودروی تلوراید را درنمایشگاه SEMA به نمایش گذاشت.

اولین مدل از مدل های مفهومی این خودرو Horizon Roamer نام دارد که با تعدادی از لوازم جانبی آفرود همراه شده است. در قسمت جلویی، یک گارد سفارشی و یک صفحه ی حائل قرار داده شده، لوله اگزوز در بخش پشتی جای داده شده و دریچه ای هم وجود دارد که ورود به آب های عمیق را امکان پذیر می کند.

خودرو روی مجموعه ای از چرخ های ۳۲ اینچی Black Rhino سوار شده است.

دومین مدل، خودروی مفهومی Cadet Leader است که در توانایی و قدرت با Horizon Roamer برابری می کند. وجه تمایز این مدل رنگ سبز و مشکی ارتشی و چرخ های ۳۲ اینچی Black Rhino و تایر های جنگی Milestar Patagonia این شاسی بلند قدرتمند است که آن را جزو خودروهای آفرود قرار میدهد. لوازمی مانند گارد و صفحه ی حائل در جلو، سپر عقب به همراه صفحه ی حائل و لوله ی اگزوز مستقیم اصلاح شده روی این مدل نیز قرار گرفته اند.

در حالی که دو خودروی مفهومی اول Telluride برای تسخیر جاده ها ساخته شده اند، این مدل که از نام آن Desert Drifter پیداست، برای مسیر های صحرایی در نظر گرفته شده است. خودرو با ترکیب رنگ زرد برنز و مشکی ارتشی، روی چرخ های ۳۲ اینچی Black Rhino و تایرهای جنگیMilestar Patagonia سوار شده است.

و در آخر نوبت به Baja Glider میرسد که برخی از خصوصیات Desert Drifter را داراست اما چندین ویژگی منحصر به فرد نیز دارد. رنگ مشکی سیر وچراغ های LED منحنی استفاده شده در این مدل مفهومی، آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. اما مانند سایرین از مجموعه چرخ های ۳۲ اینچی Black Rhino و تایر های جنگی Milestar Patagonia استفاده کرده است.

[wp_ulike]