کیا اسپورتیج، برنده جایزه خودرو ایده آل سال ۲۰۱۷ از موسسه Auto Pacific

طراحی جسورانه کیا اسپورتیج، برنده جایزه خودرو ایده آل ۲۰۱۷ شد و بالاترین امتیاز را در کلاس خودروهای SUV جمع و جور بدست آورد. جایزه خودرو ایده آل، دومین افتخار کیا اسپورتیج از Auto Pacific است که پس از دریافت جایزه در گروه بهترین خودرو از نظر مصرف کنندگان در اوایل تابستان امسال به دست آورده است.

 

برنده جایزه ایده آل Auto Pacific بر مبنای بیش از ۵۴۰۰۰ پاسخ مصرف کنندگان مدل های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خودرو پس از ۹۰ روز اول مالکیت است. این موسسه با اشاره به این که نحوه امتیازدهی بر مبنای ۱۵ بخش مختلف خودرو از نظر مصرف کننده نهایی (مالک) است، یادآورشد: از جمله این بخش ها عبارتند از فضای حمل بار، وسعت فضای سرنشین، راحتی صندلی راننده، تکنولوژی به کار رفته در داخل خودرو، قدرت و شتاب خودرو، مشخصه های ایمنی و در نهایت هزینه های نگهداری خودرو است و وسایل نقلیه که حداقل تغییرات مورد درخواست را دریافت کرده بودند، به عنوان برندگان جایزه ایده آل نامگذاری شدند. اورث هدریک، قائم مقام بخش برنامه ریزی محصولات کیا موتورز کیا در آمریکا گفت: «ما مفتخریم که کیا اسپورتیج، جایزه خودروی ایده آل Auto Pacific را به دست آورده است و ما در ارائه محصولات به مشتریان خود در سطح جهانی موفق بوده ایم.»

 

نسل چهارم کیا اسپورتیج، بهترین بازگو کننده هویت شرکت کیا است. در حال حاضر با ترکیبی از تمامی خصوصیات اعم از، طراحی بدنه اسپورت، امکانات هوشمند و ویژگی های پیشرفته ایمنی طراحی شده است. گفتنی است، Auto Pacific از جمله موسسات تحقیقاتی معتبر در زمینه خودرو در بازار آمریکای شمالی به شمار می رود که با تمرکز بر تحقیقات در صنعت خودرو سواری همه ساله اقدام به نظر سنجی از مالکان خودروها در همه کلاس ها کرده و بر اساس نظر مصرف کنندگان و نیز هزینه های نگهداری خودروها اقدام به انتخاب بهترین خودروی هر کلاس می کند.

 

[wp_ulike]