جنسیس لیموزین

۱

جنسیس G90 جدید یک سدان لوکس فوق العاده است. در طراحی مدل ۲۰۲۰ این خودرو جلو پنجره به صورت مثلثی طراحی شده است و چراغ های LED باریک آن ظاهری بی نظیر و جذاب ایجاد کرده اند. طراحی داخلی خودرو نیز کاملا شیک و به روز شده است. در بخش عقبی خودرو، دو صندلی با پوشش چرم به صورت مجزا تعبیه شده که توسط یک کنسول از یکدیگر جدا شده اند.

جنسیس باید ظرف چند ماه آینده برای ورود به بازارهای ایالات متحده آماده شود. اما آنچه آمریکایی ها را متحیر خواهد کرد، بدنه ی کشیده و لیموزین مانند G90 است. البته با وجود این کشیدگی، تفاوت چندانی بین این مدل و مدل استاندارد مشاهده نمی شود. اما جنسیس G90 لیموزین به طورقابل توجهی از طرفین طویل تر شده است. علاوه بر صفحه ی فلزی که بین درب ها قرارگرفته، طول درب عقب نیز افزایش پیدا کرده است. فاصله ی محوری خودرو ۳۴۵ سانتی مترو طول کلی آن ۵۹۴ سانتی متر میباشد. G90 لیموزین ازحالت استاندارد بلندتر نیز هست و ارتفاع آن به ۱۵ سانتی متر میرسد.

در زیر سایزهای دو مدل پایه و لیموزین آورده شده اند.

 
Genesis G90 Limousine
Genesis G90
طول
۲۱۶(in.)
۲۰۵
عرض
۷۵.۴
۷۵.۴
ارتفاع
۵۹.۳
۵۸.۹
فاصله ی محوری
۱۳۵.۸
۱۲۴.۴

از نظر ظاهری به جز در سایز، تغییر چندانی دیده نمی شود. G90 لیموزین از موتور استاندارد ۵ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت استفاده می کند. همچنین از همان حالت تمام چرخ، گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک و حتی رینگ های ۱۹ اینچی بهره برده است.

در کره Limousine G90 در حدود ۱۳۸۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. این در حالی ست که قیمت مدل پایه ۱۰۵۰۰۰ دلار است و ۳۳۰۰۰ دلار تفاوت قیمت بین این دو مدل وجود دارد. جنسیس هنوز قیمت این خودرو در بازارهای آمریکا را اعلام نکرده است.

[wp_ulike]