هیوندای سوناتا ۲۰۱۹

۱

سال۲۰۱۹ برای هیوندای، کیا و جنسیس سال بسیار مهمی محسوب می شود. این سه برند کره ی جنوبی طی ۱۰ تا ۱۲ ماه آینده ۱۳ مدل جدید از خودروهای خود را روانه ی بازار می کنند که در میان آنها نسل جدید هیوندای سوناتا از مهم ترین تولیدات به شمار میرود. هیوندای برنامه های بزرگی برای سدان جدید خود دارد که باید واقعا مجذوب کننده باشند.

هیوندای سوناتا ۲۰۱۹ با الهام گرفتن از مدل مفهومی ل فی رژ طراحی شده است و عکس های جاسوسی گرفته شده از این مدل نیز نشان داده اند که با خودرویی کاملا جدید روبرو خواهیم شد. سانگ یوپ لی، رئیس مرکز طراحی کمپانی هیوندای در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کرده است که این مدل نیز مانند سوناتا ۲۰۱۱ در زمان کوتاهی پس از رونمایی سر و صدای زیادی به راه خواهد انداخت.

فروش خودروهای چهار درب هر ساله رو به کاهش است اما هیوندای در نظر دارد مشتریانش را تحریک کند تا نگاهی دوباره به سوناتا بیندازند.

لی همچنین گفته است: هیوندای سوناتای جدید برای ما یک چالش به حساب می آید زیرا بازار فروش این خودروها در حال کاهش و به سمت خرید خودروهای شاسی بلند در حال حرکت است.

هیوندای برای رسیدن به اهداف خود، سوناتای چهار درب جدید را به جای حالت سنتی خود، همانند خودروهای کوپه طراحی کرده است. انتظار میرود این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش در بیاید و در نیمه دوم سال آغاز به فروش کند.

[wp_ulike]