همکاری هیوندای و MDGo برای افزایش امنیت خودرو

هیوندای موتورز به تازگی همکاری خود را با شرکت اسرائیلی MDGo آغاز کرده است. این شرکت که در زمینه هوش مصنوعی رشته ی پزشکی تخصص دارد، برای شکل گیری نسل بعدی سیستم های ایمنی خودرو به کمک هیوندای آمده است.

سیستم تجزیه و تحلیل هوشمند آسیب MDGo از یک الگوریتم پیچیده ی هوش مصنوعی برای ارزیابی سطح خصوصیات تعریف شده در مسافران به صورت آنی استفاده می کند و در هنگام نیاز، به سرویس های اورژانس و مراکز خدمات درمانی هشداری ارسال می کند.

وجود طیف گسترده ای از سنسورها و تکنولوژی MDGo ، هیوندای را قادر می سازد تا اطلاعات ارزشمندی مانند میزان صدمه وارد شده به سرنشین را به سرویس های اورژانس اعلام کند. مهم تر این که این نوآوری زمان طلایی خدمات رسانی به مصدوم – مدت زمانی حیاتی که در طول آن درمان سریع پزشکی و جراحی ازمرگ جلوگیری می کند را حفظ می کند و به اورژانس این امکان را می دهد که قبل ازرسیدن به محل سانحه، پرسنل پزشکی کارآزموده متناسب آن حادثه را به محل اعزام کنند.

یونگچو چی مدیر ارشد بخش نوآوری هیوندای اظهار داشته که انتظارمی رود  از طریق این تکنولوژی شاهد بهبود قابل ملاحظه ای در خدمات اورژانسی وسایل نقلیه در کوتاه مدت باشیم.

تکنولوژی هوش مصنوعی MDGo داده های تصادفی را تفسیر کرده و مجموعه متعددی ازاحتمالات را در مورد خودرو و سرنشینان در نظر می گیرد. سیستم هنگام وقوع تصادف تنها در عرض هفت ثانیه تحلیلی دقیق از صدمات بالقوه برای مراکز اورژانس ارسال می کند.

سیستم هوش مصنوعی به طور مداوم در حال یادگیری و اصلاح تفاسیر خود از تصادفات مختلف است. این فرایند به افزایش دقت سیستم در گزارش های ارسالی کمک بسیاری می کند.

هیوندای می خواهد احتمال تصادف خودروهای خود و اثرات منفی سوانح بر سرنشینان را تا حد امکان کاهش دهد و به نظر می رسد که این تکنولوژی جهش بزرگی در پیش روی ایمنی وسایل نقلیه ایجاد کند.

[wp_ulike]