فناوری سوخت سلولی توسان

فناوری سلول سلولی که هم اکنون در جاده هاست
به عنوان اولین خودروی سوخت سلولی با تولید انبوه و همچنین اولین خودروی شاسی بلندی که تا به حال فناوری سوخت سلولی را ارایه کرده است؛ هیوندای توسان با فناوری سوخت سلولی یکی از خودروهای آینده نگریست که هم اینک در جاده ها حضور دارد.
این خودرو با همان قدرت موتورهای احتراق داخلی کار میکند در حالی که تنها خروجی آن آب است. و به آرامی و بی سر و صدایی خودروهای EV ست حال آنکه یک قدم پیش تر گذاشته و سوخت گیری آن، پر شدن یک سلول سوختی در برابر یک شارژ کامل است.

سبک مناسب خود را انتخاب کنید!
این دو طرح جدید خودرو راهی زیبا برای جلب توجه نسبت به مزایای سوخت سلولی توسان برای محیط زیست و روح پیشگام شما است. پوشش موج برای تمام رنگ های خودرو در دسترس است، در حالی که پوشش توپوگرافی فقط در خودروهای با رنگ Winter White و Chromium Silver موجود است.
و از همه مهمتر، بسته بندی و نصب بدون هزینه اضافی گنجانده شده است.

از یک سفر خانوادگی برای آخر هفته تا به یک خیریه غذایی، توسان با سوخت سلولی دارای مقدار زیادی فضای داخلی مفید به همراه صندلی هایی برای پنج است. و شما می توانید از همه این فضا استفاده خوبی داشته باشید به علاوه اینکه یک صندلی عقب تاشو در عقب نیز دارید.
بنابراین، در هر کجا که شما به سر می برید، هر کاری که انجام می دهید، می توانید پیش بروید و در آن بارگیری کنید، زیرا شما اتاق، ابزار و آسایش یک SUV بسیار انعطاف پذیر را در اختیار دارید.

ایمنی؛ عنصری ضروری
توسان با سوخت سلولی چندین تست جاده ای را برای ایمنی و دوام در مسیری با طول بیش از ۲ میلیون مایل انجام داده است. علاوه براین، با ویژگی هایی مانند مخزن سوخت کربنی با استحکام بالا و چندین سیستم ایمنی طراحی شده برای محافظت از راننده و مسافران، توسان سوخت سلولی به اندازه هر خودروی دیگری که در جاده هاست، ایمن است.

به رانندگی انفرادی در خطوط HOV خوش آمدید!
توسان سوخت سلولی برای تخفیف های فدرال واجد شرایط شده است و می توان از آن برای رانندگی انفرادی در خطوط HOV استفاده کرد.
• خطوط HOV مسیرهایی هستند که مختص وسایل نقلیه با بیش از دو سرنشین میباشند. این خطوط فعلا تنها در برخی از کشورها راه اندازی شده اند.

چه کسی زمان دارد منتظر بماند؟
در مقایسه با خودروهای EV فعلی، که به طور کامل تا ۳ ساعت با برق ۲۴۰ ولت یا حداکثر ۱۴ ساعت با برق ۱۱۰ ولت شارژ می شوند، توسان با سلول سوختی به زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه برای شارژ کامل نیاز دارد.

۲۶۵ مایل تنها با یک باک سوخت!
به عنوان اولین ماشین هیدروژنی تولید انبوه موجود در جاده ها، محدوده رانندگی این خودرو تا ۲۶۵ مایل است؛ همانند بسیاری از اتومبیل های روز، با این حال تنها خروجی این ماشین آب است.

[wp_ulike]