مکمل های سوخت

به منظور افزایش عملکرد و کارایی هرچه بهتر خودرو لازم است تا سیستم سوخت رسانی آن کاملا تمیز باشد. سیستم های سوخت رسانی رسوب گرفته ممکن است باعث کاهش قدرت، افزایش مصرف سوخت و ترکیب نامناسب سوخت و هوا گردد. همچنین باعث تولید بیشتر گاز مونوکسید کربن نیز می شود.

توصیه می شود برنامه منظمی برای تمیز کردن سیستم سوخت رسانی خودرو تنظیم شود. در نتیجه ی این امر شتاب خودرو افزایش پیدا می کند، هزینه ی مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای کاهش می یابد. حتی می تواند باعث طول عمر خودرو شود.

در واقع، سیستم سوخت‌رسانی، وظیفه تهیه سوخت مورد نیاز در زمان مشخص و مقدار مناسب برای محفظه احتراق (سیلندر) و سیستم هوارسانی نیز وظیفه تهیه هوای مورد نیاز در زمان مشخص و مقدار و دمای مناسب برای محفظه احتراق (سیلندر) را برعهده دارند. این دو سیستم به کمک حسگرهای مختلف موجود در مسیر، شرایط لحظه به لحظه کارکرد موتور خودرو را اندازه‌گیری کرده و پس از انتقال به ECU، فرمان مناسب را گرفته و به کمک فرمانبرهای مختلف، بهینه‌ترین سوخت را برای کارکرد موتور تدارک می‌بینند.

بهترین گزینه برای ترمیم  سیستم مجرای سوختی استفاده از تمیز کننده هایی مانند i3000+ میباشد.

 I3000+ به عنوان تمیز کننده سیستم سوخت رسانی وظیفه ی خود را در دو مرحله به انجام می رساند. در مرحله اول به سرعت کربن را از ورودی منیفولد، سوپاپ ها، پیستون ها و محفظه احتراق می زداید و آنها را صیقل می دهد.

در مرحله دوم با از بین بردن رطوبت اضافی، مانع خوردگی و زنگ زدن اجزای موتور (انژکتور، سوپاپ ها، پیستون، رینگ موتور و…) شده و همچنین باعث روان شدن قطعات موتوری می شود.

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از مستهلک شدن قطعات و کمک به احتراق کامل سوخت که باعث کارکرد موتور در بهترین حالت خود می شود، از اکتان ها و مکمل ها به طور مداوم استفاده شود. در نتیجه میزان بهره وری سوخت افزایش پیدا کرده و صداها و گازهای خروجی کاهش می یابند.

[wp_ulike]